vestar
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

ساعت تبليغاتي روميزي ، ابزاري جهت تبليغات ميباشد كه بر روي ميز قرار ميگيرد و وسيله اي مفيد جهت معرفي برند و نام و نشان شركت ميباشد.

با توجه به اينكه وسيله هاي روي ميز، بيشتر مورد توجه مديران، كارمندان، مهندسان و اقشار ديگر جامعه قرار ميگيرد، ساعت تبليغاتي كه روي ميز قرار ميگيرد تأثير زيادي در معرفي و فروش كالا خواهد داشت.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۴:۱۴ ] [ admin ]

ليوان تبليغاتي ارزان قيمت ، شامل انواع ليوانهاي تبليغاتي ميباشد كه جهت تبليغات كالا، محصولات و برندهاي مشخصي به افراد خاصي ارائه داده ميشود.

انواع ليوانهاي تبليغاتي شامل ليوان سراميكي، ليوان شيشه اي، ليوان حرارتي و موارد ديگر ميباشد كه با توجه به جايگاه شغلي و سني مخاطبان، هداياي تبليغاتي در نظر گرفته و ارائه ميگردد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۷:۱۶ ] [ admin ]

اهميت هداياي تبليغاتي نفيس ، با توجه به كاربرد هداياي تبليغاتي در جامعه امروزي بسيار مهم ميباشد. هداياي تبليغاتي نوعي از روش هاي بازاريابي و تبليغات به صورت ارائه هديه به مشتريان ميباشد.

مخاطبين هداياي تبليغاتي هر شخصي از هر جامعه و گروه اجتماعي ميتواند باشد. با توجه به اينكه ميان شركت ها و برند ها، رقابت زيادي وجود دارد، جايگاه تبليغات جهت معرفي محصول روشن تر ميشود.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۲۶:۰۸ ] [ admin ]

قيمت هداياي تبليغاتي مديريتي ، با توجه به عواملي از جمله نوع و جنس هدايا، اندازه و كيفيت و تعداد هداياي تبليغاتي جهت ارائه متفاوت ميباشد.

در صورتي كه هداياي تبليغاتي جزء هداياي نفيس باشد، قيمت هداياي مديريتي افزايش مي يابد. همچنين جنس كالاهايي كه جهت هديه به مديران ارائه ميشود در افزايش و كاهش قيمت تأثير بسزايي دارد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۳۲:۵۴ ] [ admin ]

آبنما ، سازه اي است كه در محيط هاي دروني يا بيروني اجرا مي شود و براي آب نوعي حركت پيش بيني مي شود، تا صداي آب و حركت زيباي آن فضا را تغيير دهد و فضايي آرام بخش را ايجاد كند.ايران يكي از قديمي ترين كشورهايي است كه از آبنما استفاده كرده است و امروزه مي توان در مكان هاي عمومي و تفريحي آبنماهاي زيادي مشاهده كرد، كه به دليل احساس خوبي كه به انسان ميدهد نقش مهمي در زندگي دارند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۴۱:۳۵ ] [ admin ]

هداياي تبليغاتي 2018 ، انواعي از هداياي تبليغاتي هستند كه در سال 2018 در معرض استفاده موسسات تبليغاتي قرار ميگيرند.

بسياري از هداياي تبليغاتي به دليل كاربردهاي خاص و جالبي كه دارند، به عنوان هداياي جديد و جالب مد نظر قرار ميگيرند. بايد در نظر داشت كه نوع و كاربرد هداياي تبليغاتي مورد توجه قرار گيرد تا مشتريان و خريداران محصولات بيشتر از قبل باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۳۹:۱۶ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب